четвер, 7 листопада 2019 р.

Обласна педагогічна практика


06 листопада 2019 року у рамках обласної педагогічної практики  завідувачів (директорів), методистів методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад з проблеми «Діяльність методичної служби в умовах імплементації Закону України ″Про освіту″» було забезпечено роботу локації «Дошкільна освіта».
Методист РМК комунальної  установи  «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти» Валентина Сердюк провела «Педагогічну мозаїку» з проблеми  «Дошкільна освіта в умовах реформування освітньої галузі».

У ході роботи  звернуто увагу на зміни у законодавчій та нормативній базі в галузі дошкільної та початкової освіти у період реформування освітньої галузі. Учасники педагогічної практики ознайомилися із досвідом роботи,  інноваційними технологіями, що стимулюють творчий підхід педагогів. З’ясували  чи відповідають концептуальні ідеї НУШ концептуальним ідеям дошкільної освіти. Проявили креативність, уміння використовувати сучасні методики,  працювати в команді.
Під час виконання практичних завдань педагоги працювали у двох групах, які представляли заклади дошкільної освіти та Нової української школи. Вправа «Визначення ключових компетентностей» сприяла закріпленню знань про вимоги  державних стандартів дошкільної та початкової освіти щодо формування компетентностей дошкільнят і школярів. У ході виконання другого завдання учасники визначали  інноваційні технології, що доцільно використовувати у дошкільній та початковій освіті (інформаційні технології, STEM-освіта,  STREAM-освіта,  LEGO, Сторітеллінг, Скрайбінг, Кейс-урок, Казкотерапія, Мнемотехніка, ТРВЗ, розвиток критичного мислення  та інші).
Творчість, креативність, вміння працювати  в групі учасники педагогічної практики проявили у ході виконання наступних двох завдань (складання казки, створення моделі). Ознайомилися із нетрадиційними технологіями роботи з казкою (переплутування сюжетів героїв; змінювання характеру героя; змінювання місця, часу, події; змінювання кінцівки казки).  Визначили певні критерії до портрету дошкільника з точки зору вихователя закладу дошкільної освіти, вчителя НУШ. Створили та презентували модель випускника закладу дошкільної освіти, майбутнього першокласника НУШ., всебічно розвинену компетентну особистість.

Щиро дякую Юлії Стець, вихователю-методисту Петрівського ДНЗ №1 «Рудана» та Марині Шаповал, практичному-психологу цього закладу  за участь у проведенні заходу.






Немає коментарів:

Дописати коментар